Nurun canım o kadar çoktu ki alerjisi olan şeyler , et süt ürünleri kuru yemişler patlıcan domates baharat susam 5 hafta diyet yaptım gene de düzelmemişti. 1.5 aylık iken belirtileri ortaya çıktı yüzünde eklem yerlerinde egzama oldu uykuya dalamıyordu asla , karın ağrısı gaz sancısı mukuslu kaka her emmede kaka yapardı en son kaka da kan gördük bu arada meme reddi de oldu 3 ay zor emzirdim sonra raporlu mama aldık onu da içmedi alerji yüzünden hiç kilo alamadı . 3700 doğmuştu 6. Ayda 6400 falandı siz düşünün . En son 6. Ayda doçent bir alerji doktoruna götürdük deri testi yaptırdık 7. Aya girdiğimizde açtırdı yine tepki gösterdi ama devam etmemi söyledi 15 gün sonra tepkiler geçmişti çok şükür düzeldi hepsi . Ama çok zorlu bir süreç Allahım herkesin yardımcısı olsun