Merhaba Anneler 3 Yaşındaki Oğlum 4 Aydır Tuvalet Eğitimi Alıyor Hiç Bir Sorun Yaşamadım Kolay Öğrendi Ve Herşey çok İyi Gidiyordu Gece bile uyanmadan Altını Asla İslatmaz Fakat 1 haftadır çiş i için tuvalete gidiyor fakat kakasını altına yapıyor son 1 haftadır bu şekilde kafayı yemek üzereyim naptiysam olmuyor ishal falan da değil niçin böyle yapıyor anlamıyorum konuşuyorum tamam söz soyleyecm diyor ama tekrar yapıyor