duygualp pasaklisinkukuli ütüde philipsten şaşmayın derim, bu konuda tek geçerim, philips azur modellerinden birini alabilirsiniz
RedFlower_ pasaklisinkukuli valla bunu aldığımızda 10 sene net oldu baya koymuş 😅 Ama jilet gibi o kadar güzel ütüluyorki mis mis ekran görüntüsü aldım fiyatıda çıkmış evet baya baya artmış saçma bir artış olmuş