nvysl 2 aylık kızım var midesi çok bulanıyor hep ağzına mide suyu geliyor yutuyor bazen de kusuyor doktor reflü için ilaç verdi ama yaramadı uyuyamıyor kızım öğürmekten.. sizce ne iyi gelir başına gelen var mı
BuzluLatte nvysl reflü yatağı, doyurduktan sonra ilk 20 dakika yatırmamak, doyurduktan sonra muhakkak gazını çıkarmak. Benim kızımda da reflü vardi bunlar bir nebze rahatlatıyor ama tamamen geçmesi için zaman şart 🌸
Mlk026 nvysl instagramda dr orhansevinccura1967 hesabı takip etmeni öneririm reflü konusunda çok bilgili
maygirl nvysl reflu yatagi kullanmalisniz.besledikten snra 20 dakika dik bi sekilde tutup gazini ckarn 20 dk bekleyin oyle..ve cok sık emzrmeyin en az 2 3 saate bi emzirin.