BilgeHanim Bebeğim 3 aylık sadece anne sütü alıyor. Hala göğüs pedleriyle geziyorum ve çok bunaldım bu konuda. Ne zaman durup dururken göğsüm sızlayıp süt sızmasını bırakacak acaba emzirmediğim zamanlarda bile geliyor
_xAzrax_ BilgeHanim 2. Ayda geçmişti benimki sizin baya uzun sürmüş doktora fln gidin mastit olmamaya dikkat edin geçmiş olsun
Minaa66 BilgeHanim niye sıkılıyorsun maşallah de bebeginin rıskı geliyor iste bundan guzel biseymi var canim benimde oyleydi 4 yakin geciyor bi zamandan sonra gogusler terbiye oluyormus hemsiremiz oyle soylerdi
churchil BilgeHanim ben de merak ediyorum ya ne zaman biter diye. Siz emzirme aralıklarını uzun tutuyor musunuz ondan olabilir mi?
BilgeHanim Minaa66 sürekli göğüs pedi kullanmak kaşıntı yapıyor ondan dedim yoksa sütümün olmasından tabiki memnunum. Sadece durduk yere sızmasa diye bakıyorum
BilgeHanim churchil her ağladığında emziriyorum saatte bir bazen 2 saatte bir max 3-4 saatte bir gündüzleri emziriyorum. Gece bir kez kalkıyor bir tek gece uzun aralıklı oluyor
baharbahce BilgeHanim 9 aylık olduk ek gıda alıyo bebeğim emme süresi açılınca sızma hala devam ediyo
Minaa66 BilgeHanim ben gogus kalkani almistim canim icine doluyordu kizima iciriyordum bosuna gitmiyordu bi bak istersen
baharbahce BilgeHanim ben kendimde düzgün beslenme dinlenme uyku yaptığımda olduğunu düşünüyorum canım
RabiaOztrk22 BilgeHanim Maşallah diyim ve bence bu durumdan hiç şikayetçi olmayın güzel birşey sütünüzün olması. Benim kızım şu an 6 aylık oldu ilk aylardaki gibi sızlamıyor ama uykusu 2 saatten fazla sürerse sızlıyor arada bir ama sızmalar hala devam ediyor bende hala göğüs pedleriyle devam.