Hanımlar merhaba eşimle boşanma derecesine gelecek şekilde sorunlar yaşadık şuan iyiyiz . Ailesi de çok sevmediler beni diğer gelinleri gibi onlarla beraber yaşamadığım ve onun gibi hizmetlerini yapmadığım için sanırım. Görümcelerim de eşimi doldurduklarını biliyorum. Konuşmuyorum hiçbiriyle özellikle bi tanesi Herşeye karışır herşeye laf eder ve eşimi aşırı kıskanır . Aşkım aşkım der 🤢 herneyse ben ailemin evindeyken bu evime gelmiş bende şüphelenmiştim bişey yapabileceğinden. Dün gece eşim çok kötü bir şekilde korktu bağırarak direk otuma pozisyonunu aldı etrafına saldırır gibi hareketler yaptı öyle çok korktum ki çok zor sakinleştirdim kalbim yerinden çıkacaktı . Ve bahsettiğim görümcemin adını söyleyerek bağırdı . Hiç korkmazdı son 1-2 haftadır da böyle geceleri uykuya dalarken vs bi sarsılma titreme oluyordu kendisinde. Kendisi de çok korktu ilk defa bunu yaşadık . Acaba gerçekten bişey yapılmış olabilir mi lütfen fikirlerinize ihtiyacım var