Kızlar oğlum 13.5 aylık. Baba dede mama meme gel diyor aöa sürekli değil ara da atıyor ağzından birşeyler. Bizim komşunun kızı da aynı ay da o herşeyi baya bilinçli yapıyor söylüyor. Geçen biri onun annesi iyi bakıyor ama dedi kendimi bir kötü hissettim. Bende ilgileniyorum aslında. Ama hani sar makarayı açınca hareketini yapıyor, alkış yapıyor şarkılarda diyince, balık ver diyince dudaklarını uzatıp öpüyor beni. Komutları iyi alıyor. Yürümüyor da henüz. Asla takan biri değildim ama yetersiz hissettim bir an kadın öyle deyince . Mesela ben oğluma baybay yap diyorum yapmıyor, o bebek hem yapıyor hem baybay diyor