sumeyya0 5 aylık Bebeğim pişik oldu bez markasını hiç değiştirmedim sudo krem kullanıyorum hiç faydasını görmedim geçmiyor Bir haftadır pütür pütür olduğu için gidiyor zeytinyağı da sürdüm fayda etmedi önerisi olan var mı Lütfen bana yardımcı olur musunuz
ayseglisik Islak mendili yıkayarak kulllan kantoron yağı da çok iyi geliyor benim bebeğimde bazen oluyo kantoron yağını sürüyorum 1 günde bişey kalmıyor