aylizinannesiii Kızlar türk kahve makinem eskiydi beş senelik artık son demlerinde. Arcelikten alacağım öneriniz var mı yada başka markadan memnun kalan arkadaşlar bol köpüklü yapan 😍😍😍
Hilal_4444 aylizinannesiii ben kiwi ninkini aldım a101 den hem ucuz diğer markalara göre hem çok güzel yapıyor
NoOne aylizinannesiii bende karaca hatır plus var memnunum çünkü filtre kahve de tüketiyorum ama kesinlikle arçelik telve almalısın kahvesi muazzam lezzetli oluyor. Aynı kahveyi benim makinada yapıp içiyorum farklı tat oluyor🤌🏻
Betulsark Eslemsi_04 annemdede var valla bizimki büyük fincan 3 küçük fincan belki 4 sizin fincanlar baya küçük galiba😂 ama çok enfes bir makine çok seviyorum
aylizinannesiii NoOne bende bir arkadaşımda içtim Arçelik telve kahve markasını sordum meğerse kahve makinesindenmiş aynı marka kahveyi evde yaptım farklı tadı oldu neden öyle oluyor acaba
Eslemsi_04 Betulsark yoo aslında klasik boydakiler ama büyük az alır tabi😂😂şüpeye düştüm kücükmü acaba 😂diğer fincanla ölcmeye gidiyorum