tekbasimabakiyorum ay bzde dokuz aya grdik sayilir kizimin hic dişi yok 9 kilo , mama artik ek gida seklinde ilerlyorz . ek gida olarak tabiri caizse elime her geçeni vermeye calişiyorm sirf dha cok kilo alsn dye , sagligi yerinde cok skur. emekliyor fakat emeklemekten cok bi yerleri tutup ayaga kalkmaya çalışıyor. yemek olarakta sabah kahvalti yapyoruz , bi karışım hazirliyorm mtlaka. genellikle oyle boyle yediryorm hepsni. ogle uykusu yapyorz ortalama 45 dk flan uyannca braz geciyo corba ve yogurt yedryorm braz durup ikindi gbi yine uyuyor ortlma 1-1,5 saat uyannca da yinee corba yogurt pilav yogurt vs gbi bsy yedryorum yada corba yemek istemyorsa tahilli ek gidalardan yapyorm, hc bsy yemek istemyrsa sadece yogurt. aksam haber vaktinde bi uyku daha var ama onu uyumamak icin cok drenyor ve uyumuyor . cay saatnde cicibebe yada kaymakli bskuviye scak su ceviz flan koyuyorm onuda yyo . snraa on gbi flan yogurda bskuvi yada yogurda pekmez yada tahilli ek gida yada princ unu yapp icine pekmez yada sade olarak yedryorm, 11,5-12 gibi yatisa geciyoruz ayakta ssallayarak gecede uyannca 120 cc mama yiyo bebelac tamaaam iste bylee☺️