LeoNoa merhaba, endokrin doktorum söylemişti dahiliyeye de gidebilirsiniz. Her doktor doğal olarak önermiyor diyete yönlendiriyor. Devlet karşılamıyor ya i hemen gidip alabilirsiniz sizde 3,250 tl aldım bugün. 3 kalem var 40 gün gidiyor. Ama bence ilk önce bütün vitaminlerinize baktırın ona göre kullanın derim naçizane tavsiyem. Veya eczacımız varsa ona danışın