Merhaba,
Kızım 9 aylıkken işe başladım.
Haftanın 2 günü ofis, 3 günü evden çalışıyorum. 1 yaşına kadar 1,5 saatlik süt iznimi kullanıyorum. 15:30da çıkıyorum işten. 16:00 gibi evde oluyorum. Sabah emziriyorum sabah 6da kalkıp. Hazırlanıp 10 dk yürüme mesafesinde olan kayınvalideme bırakıyorum. Gün içerisinde kahvaltı, öğle sonrası yemeği yiyor. İşten gelince emziriyorum. Biberon almıyor ve sağdığım sütleri içmiyor. Bu sebeple kendimi sağmıyorum. Ofiste olduğum günler göğüslerim çok şişiyor. Başım ağrıyor halsizleşiyorum emziremediğim için ama gün içerisinde sağsam eve gittiğimde yeterli gelmez diye sağmıyorum sabrediyorum 2 gün. Ben olmadığımda kayınvalidemde duruyor. Gün içersinde beni aradığı oluyor tabi ama kayınvalidem idare ediyor. Eve döndüğümde çıldırıyor. Hemen kucağıma alıp emzirebilmem için sabırsızlanıyor. Ofis çalıştığım günlerin akşamı biraz huysuz oluyor kucaktan inmek istemiyor. 2 gün ofis 3 gün ev çalıştığım için bence farkına varamadı henüz ama ayrılık kaygısı yaşamıyoruz şuanda. Sabah bırakırken kaçmıyorum anlatıyorum güzel bir şekilde. Beraber bulunduğumuz her vakitte dolu dolu eğlenmeye çalışıyoruz. Bu arada kızım 11 aylık. Cana yakın bir bebek, herkese gider oynar. Kalabalık olduğumuz ortamda beni aramaz. Herkesle güzel vakit geçirir. Bu yüzden pek zorlanmıyoruz inşallah böylede güzel geçer.