Merhaba kızlar 3 ay 22 günlük bebeğim var. İlk zamanlar her gün kakasını yapardı. Bu arada meme mama olarak gidiyoruz ama çoğunluk mama. 5 günde bir kaka yapıyordu. Doktor ultrasonda mesane genişlemesi gördü ondan kabız oluyor dedi. Mama değiştik aptamil prosyneo diye. Çocuk 6 gün oldu kaka yapmadı. Başladı ağlamaya acı acı. Doktora gittik karın filmi çekildi gaz dedi. Lavman yaptılar hemşire yaparken zorlandı kabız dedi. Yani kısacası başına gelen kabızlığa çözüm bulan var mı. Bu arada zeytin yağı gaz damlası hipp sma kullandım ama fayda etmedi çok üzülüyorum keşke sütüm olsa