Benim kız 4 aylık iki aydır el emiyor tabiki ama elini ağzına götürdüğünde sürekli öğürüyor. Asla elini emmekten vazgeçmiyor ve sürekli öğürüyor hatta bazen kusturuyor kendini. Emzikte de aynı öğürüyordu o yüzden almadı emziği. Neden böyle normal mi yaşayan var mı