Tmmtmmtmm Kızlar 40 cc çıkıyor emzirmeden sağdığımda kullanmadığım içmediğim şey kalmadı artsın diye :( sizin kaç çıkıyor sağdığınızda
Iremylcnkya07 Tmmtmmtmm ben sağarken 90 100 cc çıkıyodu komposto çorba su çok tükettim ama benim çocuğum beni emmedi sağmak zorunda kalmıştım o yüzden belki fazla çıkıyodu bilmiyorum
Tmmtmmtmm Iremylcnkya07 1 aylık daha bebeğim ilk doğum yaptığımda hiç gelmedi sütüm şimdi yavaş yavaş geliyo bestlk damla kullandım komposto dut çayı içtim ama yok
Iremylcnkya07 Tmmtmmtmm emdikçe emdikçe gelir bence moral motivasyonunu yüksek tut bol su iç süt yapıcı şeyler ye internetten bak inşAllah güzel gelir sütün🌹
Oznurkayaa Ama bebeğin küçük ki. Emzirdikten sonra bu kadar çıkıyorsa normal. Çünkü bebeginiz fazlasını emiyordur. Bebek büyüdükçe çıkan süt miktarı artar 1 aylık bebek için normal bence
Oznurkayaa Siz bol bol emzirin rakamlara takılmayın lütfen. Zaten sagip baktığınızda strese giriyorsunuz