Kizlar dogum yapali 2 yil oldu belden uyuşmali sezeryan oldum. Hamileligimde cok zayif oldugum icin bel agrilarimda coktu.bir tencere yemegi zor yapardim oyle belim agirirdi. Ve hala devam ediyor. Herkes dogumda yapilan igneden kaynakli diyor bu durumu yasayan var mi.