Kızlar 8 aylık bebem cok sinirli neden boyle anlamiyıoyurm sürekli benım kucagımda ayakta gezmek ıstıyor bazen ondan da tatmin olmuyor napcagımı sasrdm ek gıda desen o da sorunlu geciyor bide üstüne besin alerjisi cıktı bebegi huysuz olan varmı sizler neler yapiyosunuz sakinleşmesi için? Cok üzgünüm o aglaynca ben de agliyorm bazar mı var bi derdi mi var anlayamiyorm da lütfen yardımcı olun