19 aylığız ve 12 kilo. Gece emmelerini 1 ay önce kestim. Sabah ilk uyanınca uzunca emiyor, sonra 9 gibi kahvaltı, genellikle ya peynirli tost, zeytin salatalık veya bazen pankek gibi şeyler yiyor. Maalesef yumurta, reçel bal gibi sıvı şeyler yemiyor. Sonra arada meyve, ceviz, kaju, kuru üzüm gibi şeyler veriyorum. Son 2-3 haftadır yoğurt yemeye alıştırmaya çalışıyorum, kendim meyve katıp azıcık bal ekliyorum, yoksa yemiyordu. Sonra emip öğle uykusu. 3 gibi öğle yemeğinde genellikle buharda pişirip azıcık yağ eklediğim havuç, brokoli gibi sebze ve yanında minik köfte gibi şeyler yiyor, bazen sebzeli mücver. Sonra arada kendi yaptığım galeta, muffin veya yine kuruyemiş veriyorum. Akşam yemeği bizde hep sıkıntı oldu. Bazen iyi yiyor, bazen savaşıyoruz. Eğer yemek yemezse akşam 7-8 gibi yulaflı ve muhallebi karışımı yapıp muz ekliyorum onu veriyorum, bazen sadece muz yiyor. Emzirip yatırıyorum. Genel olarak çorba gibi sıvı şeyleri yemeyen bi bebek olduğu için hep katı ama besin değeri yüksek şeyler vermeye çalışıyorum. Kuruyemiş ve akşam yatmadan önce verdiğim mama haricinde sabah kahvaltı ile beraber suyuna karadut özü katıyorum, bunların kilo alımında etkisi oldu. 11-16 ay arası hiç kilo almamıştı şimdi son 3 aydır biraz almaya başladı.