Oncelikle insallah iyisinizdir benim kafam cok karisik 1 yildir korunmuyorum ve adetlerim son 6 aydir falan cok duzensiz hep gecikiyor geciktikce de hevesleniyorum ama artik hevesim de kalmadi aksine bi sorun mu var acaba diye suphelenmeye basladim bugun randevum var kendi kadin dr gitcem hormon testi de yaptirmak istiyorum baska ne testi yaptirsam kan testi de hamile kalamama sorununda onemli mi