Kızlar mevcut bir işim var sabah 8 akşam 6 çok fazla iş yüküm yok masa başı çalışıyorum . Asgari ücret alıyorum . Fakat asla yetmiyor kreş ödemesi kredi ödemesi kart ödemesi derken hiçbişey kalmıyor . Telefon kullanarak para kazanmak mümkün mü ne yapabilirim