Oğlum 1 yaşında daha önce de yazmıştım buraya bu ara beslenmeyle ilgili müthiş sıkıntı yaşıyoruz
Sürekli emiyor ve asla ek Gıda istemiyor ağzına koyduğumuz an tükürüp geri atıyor meyve yiyor sadece başka bişe yemiyor neden böyle oldu başına gelen var mı ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin