Merhaba kızlar
Ben bakır spiral ile korunuyorum bugün adet olmam gerekiyor du ama 2 gün az az pembesi lekenme oldu birazdan test almaya gidecem emin olmak için yerleşme kanamasimi yoksa spiral ile bu olabilirmi 2 ay oluyor taktırali
Spiral kullananlar böyle olduğu oluyormu ?