Kızlar 8 aylık bebeğim 4 gündür ağır pişik oldu her kaka yapısında kanıyor. Birazonce altını açtım kaka yapmış kanamış artık bildiğin yara olmuş halde desitin kullanıyordum şimdi hametan sürdüm başına gelen yardım etsin lütfen hızlı iylemesi için napayım çok üzülüyorum