Snm1234 o zamannn, 2023 bitiyor neredeyse ve kızım pıtı pıtı emekliyor. Eşimin harika bir işi var, çalıştığı yerde çok ama çok mutlu ve çok güzel para kazanıyor hatta o kadar güzel kazanıyor ki kızımız 1 yaşına gelene kadar ücretsiz izin alıyorum. Kaynanam evin tapusunu bize verdi, biz de 10 milyon dolara sattık, aylık faiziyle anneciğime çok yakın bir yerden çok güzel bir ev tuttuk. Canım ailemle sağlığımız yerinde, huzurumuz sevgimiz de bol. Bomba gibi geliyoruz 2024 🥹🤍💘🙏🏼🥳