karahann Bebeğimi ilk üç ay içinde göz muayenesine götürmem gerekliymiş 2 aylık olduk haftaya götüreceğim artık bu muayene zor mu? Uzun sürüyor mu internette baktım da sedasyon verile durumu bile varmış
fndoz karahann 2 buçuk aylıkken gittik bizde daha yeni yani. Benim kucağındayken bi aletle baktı gözlerine sonra bi damla damlattılar 20 dakika bekledik tekrar baktılar bitti.
bernnaa karahann seninle benim bebiş aynı sanırım ne zaman yazsan benimkiyle aynı şeyler 😂 20 dakika aralıkla 2 damla damlatıyor göz bebeğini büyütüyor sonra doktor gelip bakıyor gözlerine 6 ay sonraya kontrol diyor zor bir şeyi yok