2.5 Ay önce doğum yaptım. Sezeryan doğumdu kanamam olmadı doğru düzgün. İlk kez adet oldum ve iki gündür ölüyorum kanamadan. Sürekli üst baş değiştirmece. Sonradan aklıma lohusa pedi koymak geldi kalanları koyacağım ama normal mi bu? Kırktan sonra doktorum izinde olduğu için kontrole gidemedim