rabis0669 bende bursadayim sabah uyaninca serin oluyor klimayla isitiyorum banyo yapmadan once isitiyorum bu sabah actim kombiyi biraz dahat giydirebilmek icin cocugu kat kat gitdormek istemiyorum yapacak birsey yok aralik ayina geldik nerdeyseiyi direndik😀😀😀