adaatuna Kızlar neredeyse 1 aylık bir bebeğim var. Her gece 3 saatte bir uyanıp besliyordum ancak bu gece uyuya kalmışım ve bebeğim 5.saatte kendiliğinden uyanmış. Sizin de başınıza geldi ni acaba :(((
Sokoley adaatuna 3 buçuk aylık bizimkisi doğduğundan beri hiç uyandırmadım hep alarm gibi 2 saatte bir uyandı 1 aylıkken de öyle uzun uyuduğu olmuştur şimdi de en fazla 5 saate kalkıyo kendş acıkınca. Hala da acaba acıkmış mıdır diyorum da acıksalar ortalığı yıkarlar 😂
ayse551 adaatuna bizde 24 günlüğüz 2 3 saatte emiyordu. Dün doktora gittik uyuyorsa uyandırma 4 5 saati bulsun dedi bende çok şaşırdım. Ama doktorun dediği gibi bir düzen olmuyor 2 saatte 1 saatte emdiği oluyor.
churchil adaatuna sarılık için soruyorsanız riski yoksa artık geçmiş olması lazım. Onun dışında ben de uyuyakaldım ama bişey olmadı şükür
user11 Acıkmamıştır diye düşünüyorum benim bebeğim de 1 aylık beslenmesi iyi olduğu zamanlarda uyanma saatleri değişiyor hep kendiliğinden uyanıyor ben hiç uyandırıp emzirmiyorum
user11 Evet oluyor bazen saat başı uyanıyor bazen 3-4 saatte bir hep kendisi uyanıyor ben uyandırıp emzirmek istediğimde uyanmıyor keyfi yerindedir büyük ihtimal endişelenme 🌸
adaatuna ayse551 benimde arkadaşım ile aramda 15 gün var 1.ayında aynı şeyi söylemiş denek ki artık sorun olmuyor
churchil adaatuna o zaman sorun yok arada olur öyle ☺️ ama alışkanlık yapmayın bence bilmiyorum uykuya da ihtiyaçları var evet ama ben hem kilo alımı iyi olsun hem de süt üretimi artsın diye en geç 4 saatte bir emziriyorum. En azından ek gıdaya geçene kadar böyle devam etmeyi düşünüyorum
adaatuna sbl36 yok mana vermiyorum sadece anne sütü, gündüzleri 2 saatte bir 20 dk geceleri de şuan 3 saatte bir 20 dk