Eşim hasta olduğu için annemlerin yanına geldim bebeğimi korumak için. Ama dün çok az rüzgara maruz kaldı oğlum. Hava çok esiyordu bebek arabasından eve taşıdım. Çok huysuz bir gün geçirdik. Duş aldırıp yatırdım sonra baktığımda ateşinin 37.9 Lara çıktığını fark ettim. Acile götürdüm ama doktor anlamadı. Üşütmüş olabilir diş sancısı olabilir diyor. Ne yapmam lazım lütfen bana yardım edin. Şuan ateş 37.0 civarlarında ama inlemesi var bebeğimin