Selam kızlar bebeğim saat 10 gibi yattı. Normalde 3 4 saatte bir uyanır emziririm. Bir uyandım saat 5 ne o uyanmış ne ben. 7 saat hiç uyanmamış. Çok korktum bir şey olur diye. 5 6 saate kadar normal diye biliyorum ama 7 saat çok fazla geldi bana. Çok vicdan azabı çekiyorum şuan ya ☹️☹️😔😔