rodinsmomm Herkese selam, Benim bebeğim 21 günlük, mama ile besleniyor. Evde rahatım ama dışarı çıkarken ne yapacağımı bilmiyorum, sizler nasıl yapıyorsunuz, dışarda nasıl idare ediyorsunuz🥲
ArvenMom rodinsmomm sıcak ve kaynamış soğumuş su termosu alıyorum yanıma birde mamasını mama kabına alıyorum çıkıyorum dışarıda hemen hazırlayıp veriyorum 10 günlükten itibaren hep böyle yaptım şuan 6.5 aylık oldu sayılır hala devam hiçte zorlanmadım çok basit
srntrkli22 rodinsmomm bebeğim doğduğundan beri sürekli mama içti ve hala da içiyor trendyoldan çanta boyu termos almıştım mama suyunu kaynatıp ılımasını bekleyip termosa dolduruyorm yanıma normal küçük boy kavanoza mama akıp çıktım ve hiçbir sorun da yaşamadım
Ayshed Bebek termosu alıp kaynatılmış ve ılıtılmış suyu ona hazırlarsınız. Kendinize küçük bir kavanoz ya da mama kutusu edinin.Bir yere gittiğinizde kolaylıkla hazırlarsınız.Ben öyle yapıyorum.