15 günlük bebeğim sürekli karnını sıkıyor, kakası da leke şeklinde. Memede veya uykuda hep ıkınır gibi hareketler yapıyor derin uyumuyor yada uykuya saatlerce geçmiyor. Doktor Sabsimplex verdi ama durum hala aynı. O huzursuz olunca ben de iyice lohusa oluyorum 😔 ne yapsam bilemiyorum