Elif2904 ben hiç eklemedim kara biber ama her gribinde aynen size yazdığım gibi yapıp veriyorum kaşıkla içmediği için siringayla 5 cc veriyorum hatta bugün kendim de içtim. Prospan şurup da denemiştim o da iyi geliyor doğal bir öksürük şurubu ama pekmez daha hızlı geçiriyor gibi geldi bana