Eminesevket000 Adaarya09 5 aylık ben aldım canım mecburdum kucaktan inmiyor yere yatmiyor evde maffolmustum şimdi içinde zıplayıp duruyor rahat ettim valla ilklerde zorlandı 5 dakika bile durmak istemiyordu ama zamn gectikce daha fazla vakit geçirmek istiyor
Bibebek_ Busel Sen sanıyorsun ben öyle bırakıyorum 🤭 Hiç öyle bir düşüncem olmadı 🙃ev dubleks diyorsun bekle bak ☺️ Allah korusun diyorum sen bilirsin 💕 yine görmüş ol diye attım yanlış anlama beni 😊
Busel Bibebek_ yok canım benim neden yanlış anlayayım merdivenlerimizin iki girişinde de bebek kapisi var 🤗
10bugra05 Busel aynı bende sizin gibiyim artık yürütece koymayı düşünüyorum en azından yemek yaparken falan çünkü kesinlikle yalnız kalmıyor bide mama sandalyesinede başladım ben 6 ay 5 günlük yemek yerken rahatladık biraz
Busel 10bugra05 bizde öyleyiz ama mama sandalyesinde de bir zaman sonra sıkılıyor yemek yerken sorun yok ama is yaparken koyuyorum ya da yemek pişirirken nir vakit oyalayıp daha sonra kalkmak istiyor sipariş verdim bende bekliyorum en azindan sadece kısıtlı zamanlarda misal bir tuvalet ihtiyacı anında veya yemek yaparken 25 30 dakika arasında oyalanirsa başka hiç bir şey istemem yoksa diğer türlü inan hersey imkansizlaştı çok enerjik bir bebek yoruluyorum ev işi o bu derken çokkk bitkin düştüm tüm gun 7 odalı evde gezmedigimiz yer kalmıyor oyunlar oynamak için🤣
10bugra05 Busel yaa aynen bizde öyleyiz evet mama sandalyesinde de hemen sıkılıyor benim bebeğim herşeyden çok çabuk sıkılıyor akşama kadar nasıl oyalacağımı şaşırıyorum ama bugün yürüteci denedik biraz olsun oyalandı bende oturdum🙂
kartalannesi Adaarya09 bizim doktorumuz ayarlı örümcek al birşey olmaz dedi en düşük ayarında kullanıyorum bacakları gergi de kalmıyor o zaman sıkıntı olmuyormuş zaten 2 ay kullandı şuan istemiyor binmek
Busel 10bugra05 bende önerilen tarzda aldım kademe olarak ayarlanabiliyor ve arkasında itme barı var yürüme arkadaşı olarakta kullanılıyor dağıtıma çıkmış dört gözle bekliyorum😅