Lindammm Bebeğim 4 aylık nezle oldu burnu tıkalı nefes alırken ses çıkıyor burnu rahat nefes alamıyor Bazı insanlar baş ucuna soğan ikiye bölüp koyuyor yapsam ise yarar mı deneyen warmi
Yusufff-41 Lindammm her zmaan yaparimm doğduğundan itibaren sadece burnunu açmıyor geniz akıntısı dan dolayı öksürük balgam olur attiriyor mikrop bakteri öldürüyor oda kebabci gibi kokuyor ama değer birde günde beş defa kaynamış ılımış iki çay kaşığı su verin doktorumuz onermisti
Aysnrincii Lindammm evet bende ilk kez denedim iki gün odasında baş ucunda durdu ve iyi geldi bence sadece gerçekten oda çok kokuyor
1pekmom_ Lindammm bende şimdi koydum sizin postunuzu gördüm, ikiye böldüm soğanı üstüne karanfiz koydum, anne ysnı beşikte yatıyor beşigin yanına tabure koyup onun üstüne koydum soğanı bir tabakta bakalım sabaha görürüz etkisini inşallah faydası olur
Lindammm akarcaysena evde karanfil Yok yarın alacağım şimdilik soğan tek ise yararmi ki direk soğanı kırıp yanına mi birakayim yoksa odanin herhangi bir yerine mi birde bebeğim dört aylık zararı olmaz dimi
Minel_asa Cold miz diye bir damla var eczaneden alabilirsiniz bende kullanıyorum. Rahat nefes alamadığında yattığı yerin bir kenarına 2 damla sıkıyorum yetiyor 🥰
Lindammm Minel_asa eczaneler kapalı su an bebeğim uyuyamiyor enazindan evde yapabileceğim bişey olsa yarın alırım onu
akarcaysena Lindammm sadece soğan denemedim ama bende bebeğim küçük diye bas ucuna koymadım açıkçası biraz daha uzağına kpydum
Lalezlal Lindammm ben karanfilsiz koyuyorum soğanı gerçekten işe yarıyor hatta şuna bile var biraz burun yıkanıklığı var işe yarıyor
Lindammm akarcaysena anladım teşekkür ederim bende ona yakın bir yere koyarım tabağa koyuo mi dirrk birakayim.bazilari beze sarmış
Minel_asa Lindammm kuzucum soğanın nasıl bir zararı olur ki biraz yanında tut 5 dk kadar. Sonra kaldır farklı yere koy
Yusufff-41 Lindammm kabuğunu soymadan ikiye bölüp tabağa koydum canım bir saat ayak dibine bırakıp sonra odada herhangi bir yere koyuyorum
Dalpa Benimkide çok hasta benimde aklımdan geçti karanfil yok koyim inşallah etkisi olur nefes alamiyor
Lindammm Dalpa bende aynı sizin gibiyim işte yarın karanfil aldiricam eşime gece gece kapalı heryer şimdilik soğan tek koydum