tugce1797 Kızlar sezeryan doğum yaptım kızım 2 ay 13 günlük ben 3 gün önce ilk adetini gördüm ama inanılmaz bir sancı var kasıklarımda sol böbreğime vuruyor resmen kıvranıyorum. Yaşayan varmı acaba? Bu kadar sancılı olması normal midir?