Mmrryy1401 ağzının içini kontrol ediyorum sadece o gösterdiğim yerinde var başka yerinde olmadığı için dış geldi aklıma da yarın çocuk acile götüreceğim bakalım ateşi için enfeksiyonu falan vardır belki. Ah bebisler keşke hiç hastalanmasa ama böyle böyle bağışıklık kazanacaklar. Teşekkür ederim önerileriniz için