ace42 Bebeğim 55 günlük sütüm azaldığı için mama verdim çok az içti ve çok kustu peynirimsi sonra yanağında anlık kızarıklık oldu geçti başına gelen var mı acile gitmeliyim yoksa sabahı mı bekleyeyim
Yusufff-41 ace42 ilk defa mi verdiniz peynir tarzı kusması normal fışkırır tarzda kusmadiysa bir iki defa daha verin kızarıklık artar boyun bolgesinde falan da olursa vermeyin doktorunuza danışın alerjisi vardır ona göre mama verir
fadjobe87 Bebeğinizin büyük ihtimalle besin alerjisi var.cocuk allerji immünoloji ve çocuk gastroenteroloji ye görünün
ace42 fadjobe87 evet benim beslenmem yüzünden atopik dermatit olmuştu kremlerle ve beslenme ile düzeldi verdiğim mamada inek sütü var büyük ihtimalle o yüzden oldu ama ilk verişim değil doktor tavsiyesiyle kullanmıştım 😞
ace42 Yusufff-41 yok ilk defa vermedim haftada 3 kere vermiştim kızarıklık anlık oldu geçti ama bulantı var gibi çok kustu
Yusufff-41 ace42 mamalarda da inek sütü bulunuyor alerjik olduğu için kusabilir fazla gelmiştir ondan da kusabilir reflusu vardır mide ekşimesi olur bir çok sebebi olabilir bir kaç defa daha verin bakın ayni ise doktorunuz yönlendirsin daha sağlıklı olur
ace42 Yusufff-41 normalde hiç kusmıyor sadece bazen çok emdiği zaman oluyor nadir mama kaynaklı oldu ya çok geldi ya alerji ya da mama yapısını gerçekten midesi kaldırmadı