22 aylık kızım bu ara konuşması tavan yaptı ama bazı problemler var.
Mesela Su ya Us diyor
Ya da Uyku ya yuku
Sibel dicek isbel diyor
Kullandıgı cogu kelimenin ilk 2 harfinin yerini değiştiriyor.
Onun dışında 3 kelimeli cümle kuruyor ama kelimeler net değil.
Bana Ae diyor. Bişey istemediğinde YOK İS diyor. Ayakkabıya ayak diyor. Yani olabildiğince herşeyi kısaltıyor ve tek hecelerde mutlaka harflerin yerini değiştiriyor. Bu durum normal mi?