Yeniyim bakırköyde Funda Durgut Beauty var, efsane bir yer, bekarken hem kirpik hemde tırnak yaptırmıştım oraya. İpek kirpiği ben kullanamadım ama çok güzel yapmışlardı, tırnaklar ise hasta oldum tam istediğim gibi yaptılar. Ve hani uzamasa daha da kullanırdım sapasağlamdı.