Azra_lina aşlım doğum anında da çok kastım. Bir düşüğüm var ondan önce yoktu fobim muayene falan hak getireydi. Ama düşük sonrası kürtaj oldum ve aşırı travmatikti. Uyutulmadım, uyuşturulmadım üstelik doktor bağırma diye kızıp durdu ve en son bak bunu düşürdün diye gösterdi. O günden beri muayene de çok kasılıyorum. Ama doğumda doktorlar öyle anlayışlı ve pozitiftiki o an rahatlayabiliyordum az da olsa, ha yine kasılıydı ama zorluk çıkarmamaya çalıştım diyelim. Herkes zaten hamile kalmıyor, ama annem aşırı doğurgan bir kadın , sülalenin tüm kadınları öyle. Yemeyip içmeyip hamile kalıyorlar. Böyle garip bir aileyiz. Ha hepsi sağ mı hayır. Sadece annem 3 kürtaj 1 ölü doğum 3 canlısı var. (Kürtajlar zorunluydu) ve ailede sadece 1 kadın aşırı doğurgan değil, onda da tiroit ve kilo problemi var. Birde eşi de biraz sorunlu onun. Manyağız biz dldldldl