Eceeeenurrrrrrr tevafuk bu kadar olur hamile kaldığımda aynı durumu bende yaşadım eşim erkek olursa babamın adını koyucam diye tutturdu, kayınpederimin adı da hacı ,hamile olduğumu ogrendigimiz gün kayınpederimi kaybettik ve babasının ismini koyma isteğidaha da kuvvetlendi ben zaten kızimin olmasını istiyordum zaten hep,eşim isim konusunda diretince açıkçası kız isteği daha da arttı bende ki Rabbime şükürler olsun şuan 22 günlük bı kız annesiyim🥰