incizeynep Yasemin158 Benim bebeğim de 2 aylık 4-5 gün önce uykuda sesli güldü çok tatlıydı :) ara arada bir saniyelik ağlar gibi olup duruyor öyle olduğunda hemen yanına yaklaşıp tatlı tatlı konuşup yanında olduğumu hissettiriyorum :)