Merhaba bacılarımmm
5 aylık bebeğim var ve iki kere korunmasız ilişki oldu son günlerde biraz hafif göz kararması mide bulantısı oluyor duygu degisimleri test yaptım kan da verdim fakat gebelik çıkmadı reglimdan beş gün önce adet gördüm fakat adet gibi de ama yerleşme kanaması gibi çözemedim ilk bebegimde sadece Kasık ağrım vardı herhangi bi gebelik belirtisi yoktu şuan farklo başına gelen varmı veya bilgisi olan ne zaman test yapmalıyım bı daha nasıl anlarım doktora gitmeden şuan