hilalhrmn benim bebeğim de 36 hafta doğdu ve ilk gün emziremediğim için şekeri düştü. Kan şekeri düşüklüğü serumla hemen toparlanıyor merak etme. Ama bebeğin biraz daha kendine gelmesini bekliyorlar. Bebeğim 2.360 kg doğmuştu ödemlerini atınca daha da zayıfladı yoğun bakımda 8 gün kaldı. 2.5 kg ya çıkması için tuttular aynı zamanda midesi sütü hazmedene kadar serumla beslendi. Ben de hep bebeğim için nasıl iyi olacaksa öyle olsun dedim. Gönlün rahat olsun hazır olduğunda sağlıkla kucağına gelecektir 🌸