Merhaba arkadaşlar, 48 günlük bebeğime bronşit tanısı konuldu günde 6 defa hava veriyorum ve antibiyotik şurup içiriyorum. Burnunu düzenli olarak her hava sonrası serum ile temizleyip ardından nazalnem damla kullanıyorum. Odasına benden başka kimse girmiyor. Şu ana kadar düzelme mevcut gibi görünüyor fakat terleme çok fazla. Üzerinde sadece bir uzun kollu ve atlet altında da iki tane patikli pijama var. Kalın giydirdiğimi düşünmüyorum, acaba hastalığı ter ile mi atıyor yoksa anormal bişey mi var? Doktoru bununla ilgili cevap vermedi pazartesi randevumuz var