Bir_bebek_bir_anne Oğlum bi orta kulak iltihabı oldu 1 ay önce falan ondan da önce bi hırıltı vardı sonra antibiyotik aldık falan hırıltı hala var içim rahat etmedi o yüzden bi hava verdim öksürüğe burun akıntısına döndü ama 2 aydır hırıltı öksürük sürekli yutkunuyor balgamı atamıyor doktora gidiyor ciğer temiz boğaz temiz 3 gün cortair falan verdim sonra s. Fizyolojik ile devam ettim ama yok geçmiyor enerjisinde vs hiç problem yok gündüzler o kadar değil ama gece öksürük çok zorluyor durup durup yutkunuyor hiç öksürmese bile hasta değil sadece akıntı ve öksürük bazen burnu akıyor nadiren burnunu açıyorum anlamadım gitti .
3prenses1prens Bir_bebek_bir_anne benim oğlumda öyle antibiyotik sprey buhar hiçbiri fayda etmedi öyle bıraktım hiriltisi arada öksürük mama içerken bile boğazında kalıyor ne yapmam lazım bende bilmiyorum bilen varsa benide bilgilendirsin
Araldoram Bir_bebek_bir_anne bizde aynı durumdan muzdariptik dr gittik öksürük hırıltı burun tıkanıklığı .Serum fizyoloji ve cortair karışımını sabah öğlen akşam 3 gün düzenli olarak verdik ve zatident damla verdik doktor onayı ila geçti hemen
yokolmaz Bir_bebek_bir_anne bizdede o sıkıntı var ,ama uzun zamnidir var bizde ,3 aylık bı kullncagini ,çiğneme tapletiyle ,spreyi var ,geçme olmazsa ameliyat olcak ,ama bu durumda bol bol sakız cignesin dedi ,o birazda olsa hafifletiyo sanirim
Bir_bebek_bir_anne 3prenses1prens ya valla bizde o kadar şey kullandık iyi gibiydi 3 gün sonra yine başladı hırıltı oluyor balgamdan dolayı öksürünce geçiyor hırıltı anca geceleri kabus gibi artık ya
Winnithepooh Araldoram bu ilaçlar geniz akıntısı da ve balgamı çözüm oldu acaba ve hangi alanda doktor gttinix de söyledi acaba oğlum için KBB aile hekimi alerji bölümü gttik hiçbirinin verdiği ilaç bitirmedi geniz akıntısı bir türlü
Bir_bebek_bir_anne Araldoram biz 3 gün cortair kullandık serum vermeye hala devam ediyorum ama bi ara geçer gibi oldu sonra yine devam
Araldoram Bir_bebek_bir_anne devam ediniz geçiyor mutlaka tam geçmeden bıraktığınız için yeniden başlıyor olabilir sabah öğlen akşam demişti doktorumuz ve o şekilde geçti hatta bazan ufak bir öksürmede ben hemen devam ediyordum vermeye bitti sizinde geçer merak etmeyiniz geçmiş olsun