Kızlar selamın aleyküm 3 aylık iğne vurundum 13 eylülde o zamandan beri adet olmadım gerçekten cok sıkıntı yaptı bana sürekli sinirlilik hali her yerim şiş kilo aldım galiba ve adet olamamak bi yandan içime süphe düşürüyo ya yeterince korumuyorsa diye hic iğne vurunmusken gebe kalan veya adet olamayan var mı