tazeanneyimben benim yatak ve bebek odamin kapisi yanyana. Bebeğim hep kendi beşiğinde, kendi odasında uyuyor. Ben de esim nöbetteyken bebek odasında tek kişilik yatakta, eşim evdeyse yatak odasında uyuyorum. Çocuğuma duami okur atarim odasına. Memede uyutmayi beceremedim ama arada yatagima alip gogsumun kokusunda ninni soyleyip uyutuyorum :) ve tospikim daha 3 aylık