Ozgeruya merhaba benım kızımda 5 aylık doktoru üfürüm duydugu için kardiolojiye yönlendirdi gittik kontrol edildi fakat bir normal üfürüm birde patolojik yani kalp rahatszlıgına haber veren üfürüm varmıs bizimkinin normal oldugunu söylediler amladıgım kadarıyla üfürümün şiddetine göre ayrıstıeılıyoe ve muayenesi ultrason ile yapılıyor umarım normal üfürümdür Allahım sağlık versin geçmiş olsun